قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در سرفاریاب مرکز مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سرفاریاب به زودی به مددجویان خدمات ارائه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  قلی پور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در سرفاریاب با بیان اینکه این مرکز با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام، بهمئی و لنده راه اندازی شد گفت: انتظار می‌رود خیران و افراد نیک‌اندیش مشکل ساختمان این مرکز را نیز رفع کنند.

قلی پور افزود: هدف این نهاد کمک به نیازمندان در کمترین زمان ممکن است و این مرکز برای رسیدن به این مهم تاثیر بسزایی دارد.

او توانمندسازی مددجویان را از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد و گفت: هم اینک تعداد زیادی از خانوار‌ها در این منطقه زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند و خدمات مطلوبی به آنان ارائه می‌شود.

بخشدار سرفاریاب هم در این جلسه گفت: در پی درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر تاسیس کمیته امداد در سرفاریاب این مرکز راه اندازی شد.

اسلام مرادپور افزود: با راه اندازی شعبه کمیته امداد در این منطقه، بخش زیادی از مشکلات مردم از جمله مسافت و نامساعد بودن راه‌های ارتباطی برای رسیدگی به امور مددجویان رفع می‌شود.

او بیان کرد: باهماهنگی و همکاری شورای اسلامی، شهرداری و بخشدار قرار است بهسازی ساختمان این مرکز برای خدمات رسانی به مردم این منطقه به زودی آغاز شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش سرفاریاب دارای ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار است که از این تعداد هزار و ۱۰۰ خانوار زیر پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.