رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک رمال و دعا نویس در بجنورد خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی استان   گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک خانم در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان اقدام به رمالی و دعانویسی می‌کند و با این اقدام باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها شده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه کارآگاهان با حضور در محل مورد نظر مشاهده کردند که تعداد زیادی از شهروندان در مقابل منزل این فرد منتظر دیدار و ملاقات با او هستند، افزود: این فرد که در زیرزمین محل سکونتش اقدامات رمالی و دعانویسی را انجام می‌داد با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.


بیشتر بخوانید 


این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد آلات و ادوات رمالی و دعانویسی از جمله کمان اره، تیشه، اسفند دود کن، تعدادی البسه کهنه و ... کشف و ضبط شد  گفت : در بررسی بعمل آمده مشخص شد که این فرد از یک سال و نیم گذشته تاکنون از طریق کتب در اختیار، برای رفع مشکلات و ایجاد مهر و محبت بین زوجین اقدام به دعا نویسی می‌کرد.

او با اشاره به اینکه متهم از هر مراجعه کننده‌ای مبلغ ۱۰۰ هزار ریال وجه نقدر دریافت می‌کرد، یاد آور شد: در نهایت در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به همراه آلات و ادوات مکشوفه برای انجام مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.