معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت:تمام واحد‌های ناتمام مسکن مهر که مشکل حقوقی ندارند امسال تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عرفان مرادی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۳۸ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر برای این استان تعریف شد که یک هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی آن تاکنون تکمیل نشده است.

او افزود:تاکنون از مجموع ۳۸ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر کردستان ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به متقاضیان تحویل شده و یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده نیز به طور میانگین از پیشرفت ۸۵ درصد برخوردار است.

مرادی بیان کرد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت چهار هزار و ۲۰۰ واحد است که این واحد‌ها در شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ساخته و به متقاضیان تحویل داده شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه مشکلات حقوقی واحد‌های مشکل دار نیز از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود، افزود: بیشترین واحد‌های مسکن مهر که تاکنون تکمیل نشده ۵۶۰ واحد در سنندج، ۲۸۸ واحد در بانه و ۸۷ واحد در قروه استضمن اینکه واحد‌های ارغوان زاگرس و سپیده بهاران بدلیل مشکلات حقوقی همچنان بلا تکلیف مانده‌اند.

مرادی بابیان اینکه تمام واحد‌های ناتمام مسکن مهر که مشکل حقوقی ندارند امسال تعیین تکلیف می‌شوند، اضافه کرد: مهمترین دلیل تاخیر در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر افزایش قیمت مصالح ساختمانی است که پیمانکاران را برای تامین مصالح و نیروی کار و تحویل این واحد‌ها با مشکل مواجه کرده است.

او یادآور شد: اکیپ‌های اجرایی برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در این استان تلاش دارند تا پایان سال جاری پرونده این پروژه‌ها بسته و واحد‌ها تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار