آغاز توزیع مواد پروتئینی میان اقشار آسیب دیده از کرونا در چهارمحال وبختیاری

توزیع ۱۴۰ تن مواد پروتئینی میان اقشار آسیب دیده از کرونا در استان چهارمحال وبختیاری از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان گفت: در این مرحله بیش از چهار میلیون بسته پروتئینی بین افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، مستضعفان و نیازمندان کشور توزیع می‌شود.
 
محمود باقری در نشست برنامه ریزی مرحله دوم همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه در این مرحله ۱۴۰ تن مرغ به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود، گفت: در مرحله نخست این طرح ۲۵ تن مرغ در شهرستان‌های بن، سامان، کیار، کوهرنگ، فارسان و خانمیرزا و بقیه در روز‌های آینده و در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

او افزود: در مرحله نخست همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون بسته بین نیازمندان، مستضعفان و افراد آسیب دیده از کرونا در کل کشور توزیع شد.

باقری گفت: بسته‌های پروتئینی با محوریت نماینده، ولی فقیه در استان، گروه‌های جهادی و سپاه استان تهیه و توزیع می‌شود.
آغاز توزیع ۱۴۰ تن مواد پروتئینی میان اقشار آسیب دیده از کرونا در استان چهارمحال وبختیاری
 
 
 
 
 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز از راه‌اندازی و فعال شدن طرح نهضت تعاون و احسان در راستای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اجرایی شدن نهضت تعاون، احسان و ذبح قربانی با همکاری دفاتر ائمه جمعه سراسر کشور افزود: در مرحله نخست - ماه مبارک رمضان امسال- رزمایش همدلی و مواسات همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اجرا شد.

او گفت: در رزمایش همدلی و مواسات بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: در طرح نهضت تعاون و احسان نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سپاه، دفاتر ائمه جمعه در شهرستان‌ها و بنیاد برکت نیز بسته مواد پروتئنی شامل گوشت و مرغ برای اقشار ضعیف، کم‌درآمد و آسیب‌دیده تهیه و توزیع خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد گفت: شیوع کرونا یک تلنگر از سوی خداوند برای انسان است و باید این مصیبت یک فرصتی شود تا از همه جوانب این مصیبت را بررسی کرد.

او افزود: مردم مومن و نیکوکار استان همواره در کار‌های انسان دوستانه و کمک به همنوعان پیشگام و پیشقدم بودند و با شیوع ویروس کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی مردم استان همشهریان نیازمند را در این تنگنای اقتصادی فراموش نکردند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار