فرماندارمشهد؛

اشتغال ۹۴ هزار نفر در ۳۱۶ پروژه معین‌های اقتصادی

فرماندار مشهد گفت: با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۱۰ هزار میلیارد ریال در ۳۱۶ پروژه این شهرستان پیش‌بینی می‌شود برای ۹۴ هزار نفر در مشهد اشتغال ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در جلسه ویدئو کنفرانسی با استاندار خراسان رضوی در خصوص طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان با محوریت مشهد گفت: سرمایه‌گذاری بیش از ۷۱۰ هزار میلیارد ریال برای ۳۱۶ پروژه در این شهرستان دستاورد طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی است که پیش‌بینی می‌شود برای ۹۴ هزار نفر در مشهد اشتغال ایجاد شود.
 
او در خصوص میزان برخورداری هریک از بخش‌های مختلف از مجموع ۳۱۶ پروژه معین‌های اقتصادی، افزود: بخش خدمات ۱۱۵ پروژه، بخش صنعت ۱۳۱ پروژه، بخش کشاورزی ۵۱ پروژه و بخش عمرانی ۱۹ پروژه را به خود اختصاص داده است.
 
فرماندار مشهد ادامه داد: شهرداری مشهد با ۲۱۳ پروژه، ایران خودرو با ۴۷ پروژه، شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد با ۲۸ پروژه، تعاونی دهیاری‌های غرب بخش مرکزی مشهد با ۱۸ پروژه و اتاق اصناف این شهرستان نیز با ۶ پروژه رتبه‌های اول تا پنجم معین‌های اقتصادی شهرستان را دارند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار