حبیب‌الله خجسته‌پور گفت: ارزش‌های دفاع مقدس برای افزایش وحدت و اتحاد در جامعه برای اقشار مردم بازخوانی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان گفت: ارزش‌های دفاع مقدس برای مرور رشادت‌های ایثارگران و افزایش وحدت و اتحاد در جامعه برای اقشار مردم بازخوانی شود.

او افزود: باید مردم شریف ایران به این موضوع مهم توجه کنند که ایران اسلامی در زمان حاضر به معنای واقعی در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و لازم است اتحاد و همدلی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی هم ادامه یابد.

خجسته‌پور تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارزش‌های نهادینه شده این انقلاب شکوهمند بار دیگر مرور و فرهنگ ناب و اعتقادی مردم در همراهی با مسئولان در گره گشایی از مشکلات بار دیگر تکرار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس با رویکرد‌های اجتماعی در استان برگزار شود و نقش آحاد جامعه در اجرای این برنامه‌های ارزشی برجسته باشد.

خجسته‌پور گفت: برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان تنها مختص به یک هفته نیست بلکه در طول سال برنامه‌های ارزشی در نظر گرفته شده و اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: متولیان برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که اجرای این برنامه‌ها تحت تاثیر شیوع کرونا قرار نگیرد.

او بیان کرد: دشمنان برای نسل جوان و نوجوان با هجمه‌های فرهنگی برنامه‌های شومی تدارک دیدند که با نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخشی زیادی از این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار