سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس ناکامی دونالد ترامپ در انتخابات آتی آمریکا را پایان کار حزب خود در عرصه سیاسی این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور تد کروز، نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس، اعلام کرد در صورت شکست دونالد ترامپ در انتخابات آتی آمریکا، همه چیز برای حزب جمهوری خواه در عرصه سیاسی به پایان می‌رسد.

سناتور جمهوری خواه در پیامی ویدئویی که در توییتر خود منتشر کرد، گفت تگزاس بزرگترین هدف سیاسی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ است. تگزاس کلید اصلی سلطه در سال‌های آینده است. اگر دموکرات‌ها برنده شوند، همه چیز تمام شده خواهد بود.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز هفته گذشته نسبت به شکست دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر هشدار داد. نماینده ایالت کالیفرنیا گفت جمهوری خواهان باید در پاییز امسال پیروزی بزرگی کسب کنند، در غیر این صورت معلوم نیست که آیا ما دوباره شانسی برای پیروزی مجدد خواهیم داشت یا خیر.

پیشتر نیز پل رایان، رئیس سابق مجلس نمایندگان این کشور در محفلی خصوصی نسبت به شکست احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ماه نوامبر ابراز نگرانی کرده بود.

در حالیکه کمتر از چهار ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، به نظر می‌رسد موج نگرانی در جبهه جمهوری خواهان از احتمال شکست در این انتخابات بالا گرفته است. بسیاری از مقامات حزب جمهوری خواه به طور مستقیم و غیر مستقیم نگرانی خود در خصوص شکست ترامپ را مطرح کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار