دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵۲ نفر از بیماران کرونایی استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۲۸ نفرشان با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و ۶۲ بیمار بستری‌ در این بخش‌ها نیز با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۷ نفر مبتلا به کرونا بوده‌اند.

او افزود: اکنون ۳۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان هستند که ابتلای ۱۶۸ نفر از آنان به کرونا قطعی شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین به جان باختن هفت نفر در سه روز اخیر اشاره کرد و  ادامه داد: یک نفر شنبه، پنج نفر یکشنبه و یک نفر نیز دوشنبه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۳۸ تا ۸۸ سال بوده‌اند و فردی که ۳۸ ساله بوده به علت حادثه رانندگی جان خود را از دست داده است.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد ۲۸ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وضعیت بوشهر قرمز ماند

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد که استان‌های در وضعیت قرمز و هشدار مانند روز‌های گذشته هستند؛ بنابراین بوشهر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‎برد مانند استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.