مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده برای این تیم تبریزی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار کرد: من از تمام هواداران  که صاحبان اصلی تراکتور سازی هستند تشکر می‌کنم. به هر حال حمایت هواداران باعث شد در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر و جزو ۴ تیم مرحله نهایی جام حذفی قرار بگیریم. علاوه بر این از زحمات و تلاش‌های کادر فنی، بازیکنان، کادر اداری و پشتیبانی و کانون هواداران قدردانی می‌کنم و ان شاالله در کنار همه این عزیزان به اهداف و سیاست‌های مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه که در اول فصل ترسیم کردند برسیم.

او ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که از سنوات گذشته به دست آمده است، مسائل حاشیه‌ای بزرگترین رقیب تیم فوتبال تراکتور  است. من از بازیکنان درخواست می‌کنم از تمام حواشی دوری کنند  و فقط تمرکز خود را بر روی فوتبال خود بگذارند تا بتوانند در ۴ رقابت باقی مانده در لیگ برتر و ۲ بازی در جام حذفی  موفق شوند و به اهداف خود برسیم.

سهرابی بیان کرد: من به عنوان مدیر عامل باشگاه وظیفه دارم تا به سئوالات و ابهامات هواداران عزیز که صاحبان اصلی این تیم هستند در زمان مناسب پاسخ دهم و به طور حتم این کار را انجام می‌دهم. همچنین از طرفداران می‌خواهم همه اخبار  را از سایت رسمی باشگاه پیگیری کنند.

او در پایان گفت: امیدوارم با حمایت هواداران و مالک باشگاه بتوانیم به تمام اهداف خود در آینده دست یابیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار