مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه سال ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ مهدی گل محمدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری مرکز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ گل محمدی با اشاره به دستگیری دو م سوداگر مرگ، خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

موتور سیکلت سوزوکی غیر مجاز در یزد کشف شد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان با هدف مبارزه با قاچاق کالا، با خبر شدند فردی اقدام به نگه داری موتورسیکلت غیر مجاز کرده است.

او با  اشاره به کار اطلاعاتی ماموران و شناسایی مغازه مورد نظر، افزود: در بازرسی از این مغازه، یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ نصیری اظهار داشت: با توجه به ممنوع بودن تردد موتور‌های سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه موتور سیکلت‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجب رعب و وحشت شهروندان را فراهم می‌کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

بار کجی که به پایتخت نرسید

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: با هدف مبارزه با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در عملیات غافلگیرانه یک دستگاه خودرو سواری پراید را متوقف کردند.

زینلی افزود: در بازرسی از این خودرو سواری مقدار ۴۹ کیلو و ۸۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

او تصریح کرد: متهمان قصد انتقال این محموله‌ها را از استان‌های شرقی به پایتخت را داشتند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران پلیس شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

خودروی سرقتی در پلیس راه یزد_کرمان توقیف شد

سرهنگ علی آسیائی رئیس پلیس راه استان یزد گفت: با اعلام خبر تردد یک دستگاه پژو سرقتی در محور‌های مواصلاتی استان، توقیف خودرو در دستور کار ماموران پلیس راه یزد_کرمان قرار گرفت.

او افزود: ماموران در گشت زنی در محور مهریز به انار خودروی مورد نظر را مشاهده و دو سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ رسائی با اشاره به کشف پنج حلقه النگو، پنج جفت گوشواره، چهار عدد پلاک طلایی و دو عدد سکه پارسیان و سه دستگاه گوشی موبایل ، خاطر نشان کرد: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحویل پلیس آگاهی مهریز شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.