معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : کم کاری مدیران در اجرای طرح ملی آدرس گذاری مکان محور پذیرفته نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : هفته آینده دفتر امور شهری باید گزارش عملکرد خود را درخصوص نصب تابلو در معابر عمومی سطح استان ارائه دهد.

او گفت : متأسفانه برخی از مدیران جلسات را جدی نمی‌گیرند و بدون اطلاعات قبلی وارد جلسه می‌شوند که این نشان از کم کاری این مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ادامه داد: در جلسه آینده، مدیران عضو این کارگره، ضمن ارائه میزان پیشرفت عملی این طرح ملی (GNAF) که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، باید تئوری پردازی را به پایان رسانده و اقدامات عملی و کار انجام شده را ارائه دهند.

او افزود: تمامی معابر عمومی سطح استان باید توسط شهرداری و با همکاری دستگاه‌های عضو این کارگروه، نامگذاری شود و هیچگونه معابری بدون نام در سطح استان وجود نداشته باشد.

کریمی ادامه داد: در کرمانشاه به دلیل گستردگی و کلان شهر بودن، نیاز به زمانبندی و اجرای پله‌ای داریم، اما در طول این زمان‌بندی باید تمامی معابر حداکثر تا ۲ ماه آینده، نامگذاری شود.

او افزود: کم کاری مدیران و خصوصا شهرداری‌های مناطق کم جمعیت در نامگذاری معابر عمومی، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و در جلسه آینده کارگروه (GNAF) بدون اغماض نام دستگاه‌های کم کار را اعلام می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.