مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده موزه آثار تاریخی و باستانی در شهرستان کوثر راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت:‌ با توجه به تعدد بالای آثار تاریخی و باستانی در شهرستان کوثر موزه آثار تاریخی شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

او افزود:‌ همواره موزه‌ها یکی از مکان‌های پربازدید گردشگری به شمار می‌رود و با توجه به این اهمیت راه‌اندازی موزه آثار تاریخی و باستانی می‌تواند زمینه برای رونق هر چه بیشتر در شهرستان کوثر را فراهم آورد که در این حوزه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به قول مساعد فرماندار شهرستان در اختصاص اعتبارات برای راه‌اندازی این موزه گفت: در صورت حمایت فرمانداری و نقل مکان محل موزه می‌توانیم تا هفته دولت شاهد بهره‌برداری از این موزه و آمادگی برای بازدید گردشگران از آن باشیم.

فلاحی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان کوثر افزود:‌ افتتاح و آغاز به کار موزه کوثر مقصد جدید گردشگری در این شهرستان ایجاد خواهد کرد و می‌توانیم شاهد حضور و ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان کوثر باشیم.

او گفت: شهرستان کوثر در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی بوده و در تلاش برای ایجاد رونق اقتصادی هر چه بیشتر در این منطقه با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در ان هستیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.