مسعودی گفت: ایجاد جبهه گسترده از کار برای پیمانکاران، تامین‌کنندگان و سازندگان داخلی از اهداف قرارداد تکمیل توسعه میدان آزادگان جنوبی به شمار می رود.

سیاست پتروپارس حمایت حداکثری از تولید ملی و نیروهای بومیبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا مسعودی، مدیرعامل گروه پتروپارس در آیین امضای قرارداد‌های تکمیل توسعه میدان آزادگان جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی (CTEP) گفت: شرکت پتروپارس با اعتماد وزارت نفت طرح‌های توسعه فاز‌های یک،۴ و ۵، ۶ تا ۸، ۱۲ و ۱۹ را انجام داده و هم‌اکنون توسعه فاز ۱۱ را در دستور کار قرار داده است.

او ادامه داد: پتروپارس با اجرای بیش از ۲۳ میلیارد دلار طرح بزرگ ملی در پارس جنوبی هم‌اکنون به یک شرکت تراز اول در حوزه اکتشاف و تولید در صنعت نفت و گاز تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید

مدیرعامل گروه پتروپارس بیان کرد: ارزش قرارداد طرح توسعه فاز یک ۱۱۸۳۰ میلیارد ریال و ۹۶۱ میلیون دلار است و ۴۱ بسته کاری در توسعه میدان آزادگان جنوبی تعریف شده است.

مسعودی گفت: قرارداد دیگری که امروز با اعتماد کارفرما امضا می‌شود قرارداد ساخت و راه‌اندازی واحد فرآورش مرکزی طرح آزادگان جنوبی است که بزرگترین واحد فرآورش نفت خام کشور است.

او اضافه کرد: از دستاورد این طرح‌ها، ایجاد جبهه گسترده از کار برای پیمانکاران، تامین‌کنندگان و سازندگان داخلی است و سیاست پتروپارس حمایت حداکثری از تولید ملی و نیرو‌های بومی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار