سیجانی گفت: در سه ماه نخست امسال تعداد ۲۴۳ فقره جواز تاسیس ایجادی با سرمایه گذاری دو هزار و ۳۶۴ میلیارد در قم صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری در استان قم گفت: در سه ماه نخست سال جاری تعداد ۲۴۳ فقره جواز تاسیس ایجادی (بدون برند) با پیش بینی سرمایه گذاری دو هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای سه هزار و ۷۸۳ نفر در استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود در استان، دو هزار و ۵۳۶ مجوز با پیش بینی اشتغال زایی برای ۴۷ هزار و ۸۰۳ نفر و پیش بینی سرمایه گذاری ۲۰ هزار و ۶۵ میلیارد تومان است که این شاخص بیانگر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم است.

سیجانی افزود: تعداد ۱۲ فقره جواز تاسیس توسعه‌ای (توسعه واحد‌های موجود) در سه ماه نخست سال جاری با پیش بینی ۶۲۶ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای ۱۸۷ نفر در استان قم صادر شد.

او ادامه داد: در سه ماه نخست سال جاری ۲۹ فقره پروانه بهره برداری توسعه‌ای (توسعه واحد‌های موجود) در استان قم با ۱۰۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای ۴۳۲ نفر صادر شد، در مجموع تعداد دو هزار و ۲۳۱ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی ۵۶ هزار و ۸۰۴ نفر و سرمایه گذاری پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان در استان موجود است.

سیجانی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده در استان قم تصریح کرد: تعداد ۲۲ فقره پروانه بهره برداری ایجادی در سه ماه نخست سال جاری با ۱۰۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای ۴۹۴ نفر در سه ماه نخست سال جاری صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآورشد: در سه ماه نخست سال جاری هیچ فقره پروانه بهره برداری در استان قم به دلیل عدم فعالیت ابطال یا تعلیق نشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار