فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : امسال ۹۴۴ کیلو و ۱۸۸ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری  گفت : امسال  از میزان کل کشفیات، مقدار ۲۲ کیلو و ۳۶ گرم مواد مخدر صنعتی و مابقی نیز سنتی بوده اند.

او   با اشاره به اینکه در طول این مدت ۳۸۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند، افزود : تعداد ۵۴۰ نفر معتاد نیز در این مدت دستگیر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان به اجرای ۴۳۲ مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون نیز اشاره کرد و یاد آور شد: پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محور‌های مواصلاتی، پاکسازی اطراف مدارس و ... از جمله طرح‌های اجرا شده در استان در طول این مدت بوده است.


بیشتر بخوانید 


سردار مظاهری همچنین با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۳ مورد طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز اجرا شده است افزود : اجرای اینگونه طرح‌ها همچنان با قدرت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ مورد عملیات مشترک برون استانی و ۲۲ مورد عملیات درون استانی در خصوص برخورد با سوداگران مرگ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شده است.

او  با اشاره به اینکه در این مدت ۹۴۴ کیلو و ۱۸۸ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۹ درصدی همراه بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۳۰ دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شدند، افزود: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه در ۴ ماهه امسال تعداد ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده اند، یاد آور شد: این تعداد هم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.