مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : کار ساماندهی قطعه باقی مانده آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری، فردا (۳۱ تیر) به اتمام خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی رودخانه آبشوران در قطعه باقی مانده در محدوده پارکینگ شهرداری، گفت : ساماندهی این قطعه ۳۰ متری، فردا (۳۱ تیر) جمع خواهد شد.

او گفت : با پایان یافتن کار شرکت آب منطقه‌ای در این قطعه، مراحل آسفالت و زیباسازی بر عهده شهرداری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری سال گذشته آغاز شد، افزود: قطعه اصلی ۱۲۰ متری را در همان سال قبل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رساندیم و فقط قطعه کوچکی باقی مانده بود که فردا (سه شنبه) کار این قطعه نیز تمام می‌شود.

درویشی از شرایط کار دشوار در این منطقه یاد کرد و افزود: به دلیل شرایط خاص محدوده پارکینگ شهرداری فقط چند ساعت محدود در شبانه روز امکان کار کردن در این منطقه را داشتیم.

او ادامه داد: با وجود همه مشکلات و محدودیت‌های مالی که داشتیم کار را پیش بردیم، زیرا قطعه پارکینگ شهرداری وضعیت بسیار نامناسبی داشت و خطر جدی مردم را در این محدوده تهدید می‌کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه درباره ساماندهی آبشوران در سایر نقاط شهر به طول حدود هفت کیلومتر نیز گفت: انجام عملیات در مسیر باقی مانده بستگی به تامین مالی و فراهم شدن شرایط دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.