دستگیری باند سارقان منزل در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک باند سرقت منزل که بیشتر در ایام پایانی هفته پس از اطمینان از خالی بودن خانه ها  اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم می‌کردند، در همدان دستگیر شدند.

او افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل‌های سرقت، تصویر یک دستگاه خودرو پژو سفید رنگ به دست آمد که پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو متعلق به فردی سابقه دار بوده که در یکی از شهرستان‌های مجاور حضور دارد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی اکیپی از کارآگاهان این پلیس آگاهی استان همدان با همکاری و اقدام به موقع کارکنان پلیس آگاهی شهرستان مذکور، باند ۳ نفره سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت منزل به ارزش  ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان، ۳ فقره سرقت در شهرستان ساوه و ۳ فقره سرقت در شهرستان رباط کریم و در مجموع به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

اسدبیگی با اشاره به این که کلیه محل‌های سرقت و مالباختگان با راهنمایی سارقان شناسایی و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان از نگهداری وجه نقد و طلاجات غیر متعارف در منزل خودداری و منازل خود را به حفاظ فیزیکی و پایش‌های تصویری مجهز کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار