مدیر عامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : برق هر اداره‌ای که از امروز بعد از پایان ساعت کاری (ساعت ۱۳)، بیش از ۱۰ درصد مصرف پایه باشد، قطع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیدعلی مرآتی مدیر عامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : استاندار و معاونان کرمانشاه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق و اینکه برق مشترکین استان قطع نشود با تغییر ساعات کاری ادارات موافقت کردند.

او گفت : براساس دستوری که از طریق شرکت توانیر به شرکت‌های توزیع کل کشور داده شده مصرف ادارات بعد از ساعات اداری که در استان از امروز ساعت ۱۳ است به طور کامل پایش می‌شود و هر اداره‌ای که مصرف بیش از ۱۰ درصد مصرف پایه داشته باشد مجبور هستیم برق اداره را قطع کنیم تا هم‌استانی‌ها در خاموشی نباشند.

او افزود: همکاران در حوزه معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ از مرکز کنترل فهام در شرکت توزیع مصرف ادارات را پایش می‌کنند که تاکید بر کاهش ۱۰ درصد برق مصرفی ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

مرآتی با بیان اینکه تاکنون خاموشی با برنامه‌ای در کرمانشاه نداشته‌ایم، افزود: اگر برنامه‌ای در رابطه با خاموشی با برنامه به دلیل کمبود بار از طریق شرکت برق ایران به شبکه توزیع ما اعلام شود، حتما به استحضار هم استانی‌ها می‌رسانیم.

او از مشترکان خواست، برای جلوگیری از اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده حتما مدیریت مصرف داشته باشند و مبحث مهم صرفه‌جویی را طی یکی دو هفته آینده در صدر برنامه‌های خود داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.