مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۲ عضو کودک کانون برگزیده بخش عکس مهرواره نوروزی بهار در خانه شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۲ عضو کودک خوزستانی در مهرواره کشوری بهار در خانه خوش درخشیدند.

او افزود: کیمیا پوررضایی، ۹ ساله و عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره ۳ بهبهان و امیرعلی منفرد، ۸ ساله و عضو مرکز فرهنگی هنری کانون سوسنگرد ۲ کودک خوزستانی هستند که آثار عکاسی آن‌ها از سوی انجمن عکاسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب و معرفی شد.

کیانی اظهار داشت: این دو عضو بهبهانی و سوسنگردی از اعضا کارگاه‌های هنری کانون هستند که زیر نظر لیلا شاه پروری و ناهید مهرانفر مربیان هنری کانون در این دو شهرستان آموزش دیدند و در این مهرواره شرکت کردند و در بخش عکاسی مهرواره کشوری «بهار در خانه»، ۶۳۰ اثر در ۲ گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به صورت جداگانه، در ۲ مرحله بررسی شدند و آثار منتخب ۵۰ عکاس به نمایشگاه راه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، فراخوان این رویداد، در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود، همچنین آثار برتر و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.