عضو شورای شهر شیراز، گفت: شهرداری مکلف است فراخوان مجدد، شرح خدمات و قرارداد جدید سامانه هوشمند اتوبوس رانی و تاکسی رانی را براساس نیاز شهری تنظیم کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لیلا دودمان رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به سی و پنجمین جلسه کمیسیون که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، نواب قائدی را به عنوان عضو پیگیر در امور مربوط به راهداری و (BMS) از سوی کمیسیون معرفی کرد.

دودمان با اشاره به ارائه گزارش پیشرفت طرح‌های سامانه هوشمند اتوبوسرانی (BMS) و سامانه هوشمند تاکسیرانی (TMS) و تردد سامانه زمانی و مکانی، گفت: سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری باید هر دوهفته یک بار گزارش این موضوع را به کمیسیون ارائه کند.

او با تاکید بر گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت طرح فیبر نوری از انجام مرمت مسیر‌های تکلیف شده در جلسه پیشین این کمیسیون از سوی پیمانکار خبر داد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: در این جلسه سازمان فاوا مکلف شد گزارش مقدماتی تهیه دستورالعمل انتشار داده باز شهری را در جلسه فوق العاده کمیسیون ارائه دهد.

گفتنی است بررسی گزارش دستورالعمل حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی و استارتاپ‌ها با تعیین تکلیف سازمان فاوا شهرداری شیراز با هدف تهیه دستورالعمل حمایت از کسب و کار‌ها ظرف دو هفته آینده و ارائه به کمیسیون همراه بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار