شهردار لس‌آنجلس طی اظهاراتی تاکید کرد که هیچگونه رهبری ملی برای مقابله با ویروس کرونا در آمریکا وجود ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، اریک گارستی، شهردار لس‌آنجلس، رئیس جمهور آمریکا را به مدیریت نامناسب در مقابله با شیوع ویروس کرونا متهم کرد.

شهردار لس‌آنجلس گفت که شیوع ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا مجددا سرعت گرفته و شهر لس‌آنجلس در آستانه اعلام مجدد دستور «ماندن در خانه» قرار گرفته است.

هنگامی که موارد کمی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا دیده شده بود، لس‌آنجلس در ماه مارس دستور به تعطیلی سراسری داد. اما بازگشایی مجدد اقتصادی باز هم موجب شد تا ویروس کرونا در ایالت‌ کالیفرنیا آمریکا شایع شود.

گارستی در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد که بسیاری از سیاست‌ها در مواجه با ویروس کرونا اشتباه بوده، وی افزود که آمریکا از فقدان «رهبری ملی» در مقابله با ویروس کرونا رنج می‌برد.

گارستی به عدم استفاده ترامپ از ماسک انتقاد کرد و گفت که او سایرین را هم به عدم استفاده از ماسک تشویق می‌کرده. شهردار لس‌آنجلس تاکید کرد که عدم استفاده از ماسک اوضاع را بسیار بحرانی کرده است.

وی گفت: «در حالی که باید برای مبارزه با ویروس کرونا متحد می‌شدیم، این ویروس به موضوعی سیاسی تبدیل شد. هنگامی که کالیفرنیا به کمک نیاز داشت، ما به حال خودمان رها شدیم».

شهردار لس‌آنجلس از رویه ترامپ در دست‌کم گرفتن ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت: کسی نباید بگوید که این ویروس در حال از بین رفتن است، ما می‌دانیم که راه طولانی را در مبارزه با این ویروس داریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روستایی
۱۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
دیگر در جهان هم برایتان وجود ندارد.
آخرین اخبار