نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری مازندران و امام جمعه قائم شهر، گفت: برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس با جرایم مایه آرامش و آسایش مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله معلمی جویباری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری مازندران و امام جمعه قائم شهر با حضور در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان قائم شهر، از تلاش‌ها و زحمات فرمانده انتظامی شهرستان که از زمان حضور در این شهرستان اقدامات چشمگیری در حوزه نظم وامنیت داشته، تقدیر و تشکر کرد.

او با بیان اینکه انسان گاهی ممکن است، فرصت‌ها را باطل و از دست دهد، افزود: از دست دادن فرصت‌ها و باطل کردن آن‌ها را خدا و خلق خدا خوشش نمی‌آید چرا که پایان آن پشیمانی و حسرت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نشاط در کار با احساس تعهد، انگیزه و وظیفه در عرصه ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها با حداکثر توان را نزد خدا و اولیاء خدا عزیز دانست و گفت: انسان‌هایی با این ویژگی در نهایت با آرامش خاطر جایگاه زندگی را ترک می‌کنند.

آیت الله معلمی با اشاره به اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در مقابله با تبهکاران و مجرمان، افزود: اگر در برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم مسامحه پدید بیاید طبعا فساد و جرایم در جامعه گسترش می‌یابد.

او برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی را مایه آرامش و آسایش جامعه برشمرد و گفت: پلیس در کنار سایر نیرو‌های مسلح، حافظ نظم و امنیت است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری مازندران فرمانده پای کار و نیروی پای کار را برای یکدیگر مایه عزت و اقتدار دانست و افزود: باید یک مجموعه هماهنگ با اهداف مقدس در عرصه کار و خدمت حضور پیدا کنند تا نتایج زیبا و ثمر بخش و موجب رضایت عمومی و در اصل موجب رضایت خدای رحمان باشد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار