به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامهای به مدیران عامل شرکتهای ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بستههای اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ ۹۹/۴/۱۳ اجرا کنند.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکتهای اپراتور تلفن همراه، در طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بستهها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، طی نامهای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بستههای اینترنت مطابق روال قبل از تاریخ ۹۹/۴/۱۳ اقدام و از طریق خبرگزاریها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام کنند.
تابش به شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
چون به صورت قانونی دارند دزدی میکنند ، قیمت بسته هارو افزایش دادند ، بسته های بلند مدت رو برای سود بیشتر حذف کردند
و با خط دائمی هم نمیشه اینترنت خرید ، اصلا یه ساز کاری که اگر بررسی کنید میفهمید که یه دزدی قانونی هست !
اینم مثه همهی ضربالاحلهای دیگه... اولش گرون میکنن بعد مسئولین میگن چرا گرون کردین؟ نباید گرون میشد... ما اطلاع نداشتیمو از این حرفا... بعد از گفتن همهی این حرفا ضربالاجل میدن که طی فلان مدت مشخص فرصت دارین قیمتها رو به شکل قبل برگردونین و بعد از برگشتن قیمتها به وضع قبل، مجددا قیمتها رو به اندازهی نصف الان که گرون شده بالا میبرن تا مسئولین بگن که توپ و تشر ما تاثیر داشته و نذاشتیم قیمتا دوبرابر بشه و نهایت ۲۵٪ افزایش داشتیم...
اگه فکر کنیم این قیمتها بدون اطلاع وزارت ارتباطات افزایش پیدا کرده... گرانی بستههای اینترنتی ۳ اپراتور اون هم به صورت همزمان و یک شکل!!!
اینکار کلا از اساس غلطه... اپراتورها کم خوردن از سود شارژ، بستههای اینترنت، بستههای مکالمه، بستههای پیامک؟
اگه اپراتورها درصدی احتمال ضرر در خودشون میدیدن هیچوقت اقدام به پخش سیمکارت رایگان نمیکردن...