استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در استان کرمانشاه گفت: تحقق هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در سال ۹۹ دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه  یکشنبه ۲۹ تیرماه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در استان کرمانشاه آن هم در شرایط دشوار تحریم و بحران کرونا جای تقدیر دارد.

او افزود: این افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بی‌گمان حاصل زحمات زیادی است که طی این سه سال اخیر در زمینه برداشتن موانع و تسهیل گری در مسیر کارآفرینان، صورت گرفته است.

بازوند تحقق هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در سال ۹۹ را دور از دسترس ندانست و گفت: سرمایه‌های عظیمی در حوزه بخش خصوصی وجود دارد که در صورت فراهم شدن بستر‌ها و اطمینان از سودآوری، حتما قابل جذب هستند.

او با تاکید بر این موضوع که شرایط استان کرمانشاه برای جذب سرمایه مهیا است در ادامه اظهار داشت: با اجرای پروژه عبور بلوار از پادگان سروران، ظرفیت سه هزار میلیارد سرمایه‌گذاری برای شهر کرمانشاه ایجاد می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین حوزه مسکن دارای ظرفیت۵ هزار میلیارد سرمایه گذاری در مسکن ملی و ۲ هزار میلیارد تومان در قالب ساخت و ساز‌های بخش خصوصی را داراست که در حال انجام است.

او در ادامه به تشریح اهمیت گردشگری در سبد خانوار پرداخت و گفت: امروزه تفریح و گردشگری جایگاه مهمی در سبد خانوار دارد و سرمایه گذاری در این حوزه از جذابیت‌های مناسبی برخوردار است.

 بازوند سراب قنبر کرمانشاه را یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری معرفی دانست و گفت: سراب قنبر قابلیت اجرای یک طرح بزرگ تفریحی گردشگری در حد و اندازه‌های آبیدر سنندج و عباس آباد همدان و تبدیل شدن به یک قطب گردشگری را داراست.

او افزود: خوشبختانه شهردار فعلی به اجرای طرح گردشگری در سراب قنبر علاقه‌مند است و می‌توان به فعال کردن این ظرفیت امیدوار بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.