سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۱ سارق و ۲۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد طی سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم مسعود فرامرزی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور بالا بردن احساس امنیت در سطح جامعه در شهرستان پیشوا به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران بیش از ۴۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر، کشف و در این خصوص ۲۰ نفر معتاد و خرده فروش را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه این طرح ماموران انتظامی موفق به دستگیری یک نفر قاتل فراری، ۲۱ سارق، کشف ۱۸ فقره سرقت قطعات خودرویی و درون خودرویی، توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و توقیف ۵۹ دستگاه موتور سیکلت و کشف ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۱۸۰ لیتر سم قاچاق شدند.


بیشتر بخوانید: 


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا هدف از اجرای این طرح را ارتقاء آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سود جو عنوان کرد و ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت اجتماعی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار