رسولی گفت: فقط ۴۸ ساعت دیگر فرصت داریم و اگر اقدام موثری صورت نگیرد، مردم تهران و سیستم حمل و نقل عمومی از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت محروم خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در عمل به بند دال تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور و نیز مصوبه شماره ۱۶۰۲۵۷۴۱۳۳۹۰ مورخه ۱۳/۵/۱۳۹۸ به عنوان مصوبه اصلاح بند الف تبصره چهارم مصوبه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، با توجه به مدت تعیین شده در دیوان محاسبات کل کشور که در ۳۱/۴/۱۳۹۹ یعنی دو روز دیگر که پایان سال مالی ۱۳۹۸ است، صدور اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به منظور توسعه مترو و اتوبوسرانی به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

او تأکید کرد: شهرداری باید به فوریت نسبت به فراهم آوردن تمهیدات اجرایی جهت انتشار اقدام و گزارش مربوطه را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: مطلع هستم که آقای مهندس هاشمی، آقای حناچی و سایر همکاران از طریق آقای همتی و آقای رئیس جمهور پیگیر این مسئله بودند.

او افزود: علت تذکر این است که فقط ۴۸ ساعت دیگر فرصت داریم و اگر اقدام موثری صورت نگیرد، مردم تهران و سیستم حمل و نقل عمومی از این مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان محروم خواهند ماند که آثار ناگوار آن را باید در نابسامانی سیستم حمل و نقل عمومی ببینیم. خواهشمندم تلاش‌ها را چند برابر کنید تا در مهلت تعیین شده به نتیجه برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار