مسئول پروژه توسعه بقعه احمدابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب گفت: ساخت این بقعه که در جریان زلزله ۷.۳ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شد، اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آبان امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاهین خانبلوکی مسئول پروژه توسعه بقعه احمدابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب در حاشیه بازدید از روند ساخت بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب گفت: بازسازی بقعه حرم احمدابن اسحاق (ره) از سوی ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان با ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در ۲ طبقه در دست انجام است.

او اظهار داشت: مرحله سفت کاری این طرح به اتمام رسیده و مرحله نازک کاری در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا چهار ماه آینده پروژه تحویل داده شود.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» افزود: ساخت این بقعه اتفاق بزرگی در غرب کشور و یکی از مهمترین بقاع متبرکی است که به یک قطب فرهنگی تبدیل می‌شود و ساخت و تکمیل آن باعث تقویت بُعد اعتقادی مردم منطقه می‌شود تا در کنار این شخصیت بزرگ سربازان امام زمان (عج) و یاوران ولایت تربیت شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.