لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل گذشته با حضور ۱۴ تیم کار خود را آغاز کرد، اما در ادامه فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات به تعویق افتاد تا این رقابت‌ها چهار هفته زودتر به کار خود پایان دهد.

فراز و نشیب‌هایی از نتایج تیم‌های فوتبال بانوان در فصل ۹۸

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل گذشته با حضور ۱۴ تیم از شهر‌های مختلف کشورمان کارش را آغاز کرد و با قهرمانی تیم شهرداری بم نیم فصل اول را به پایان رساند. ادامه رقابت‌ها در نیم فصل دوم بدون هیچ مشکلی آغاز شد، اما تنها چهار هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازی لغو شد. اینک بعد از گذشت حدود ۶ ماه از لغو بازی ها، سازمان لیگ به طور رسمی تیم شهرداری بم را به عنوان قهرمان فصل معرفی کرد و لیگ ۹۸ را به پایان رساند.

شرحی از عملکرد سه تیم بالای جدول در فصلی که گذشت را می‌خوانید:

شهرداری بم:  

تیم شهرداری بم با کسب ۵۴ امتیاز به مقام قهرمانی رقابت‌های امسال رسید. این هفتمین قهرمانی شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان به حساب می‌آید. تیم بم این فصل را بدون هیچ شکستی پشت سر گذاشت و رکورد تازه‌ای در لیگ برتر فوتبال بانوان به نام خود ثبت کرد. لازم به ذکر است موفقیت‌های این تیم علاوه بر حضور کادرفنی مجرب در این باشگاه، مرهون بازیکنان خوب و ملی پوشانی است که برای این تیم بازی می‌کنند. بهناز طاهرخانی و زهرا قنبری هر کدام با به ثمر رساندن ۲۱ گل در این فصل بیشترین نقش را در پیروزی‌های تیمشان داشتند.

وچان کردستان:

تیم وچان کردستان اولین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را با هدایت سمیه شهبازی تجربه کرد. این تیم علی رغم اولین سال حضورش توانست نتایج درخشان و رکورد‌های خوبی را با بازیکنانش در مسابقات به دست آورد. بیشتر بازیکنان وچان کردستان از ترکیب فصل ۹۷ باشگاه سپاهان اصفهان انتخاب شده بودند که به همراه مربی خود، سمیه شهبازی تجربه‌ای جدید را در کردستان کسب کردند. این تیم با ۴۸ امتیاز به عنوان نائب قهرمان لیگ انتخاب شد. سمیه خرمی بازیکن تیم وچان با به ثمر رساندن ۲۷ گل در این فصل عنوان خانم گلی رقابت‌ها را از آن خود کرد. از دیگر افتخارات تیم وچان در فصل ۹۸ ، رکوردشکنی زهرا خواجوی دروازه بان وچان با بسته نگه داشتن دروازه اش به مدت ۹۵۳ دقیقه بود.

شهرداری سیرجان:

تیم شهرداری سیرجان در این فصل به عنوان سومی بازی‌ها رضایت داد و با کسب ۴۱ امتیاز از رقابت‌های امسال خود را برای فصل آینده آماده کرد. بیشترین تعداد گل در تیم سیرجان را افسانه چترنور با به ثمر رساندن ۱۸ گل در اختیار دارد. سیرجانی‌ها در فصل ۹۷ به نائب قهرمانی لیگ رسیده بودند، اما امسال به مقام سومی رضایت دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار