رئیس اداره آب وفاضلاب آسارا از انجام ۴۴ مورد تعمیر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستا‌های سپهسالار و نسای شهرستان کرج طی یک ماه گذشته خبر داد.

بازسازی خطوط انتقال آب در روستای تکیه سپهسالار و نسابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اصغر جعفری، رئیس اداره آب وفاضلاب آسارا گفت: با تعمیرات و بازسازی‌های انجام‌شده در خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع ضمن جلوگیری از هدررفت آب کیفیت و کمیت آب شرب روستا‌های نسا و سپهسالار بهبود یافت.

رئیس اداره آب وفاضلاب آسارا افزود: آب شرب اهالی روستا‌های تکیه سپهسالار ونساء با انجام ۴۴ مورد تعمیر خط انتقال وشبکه توزیع وبه لحاظ کیفی وکمی ارتقا پیدا کرده است.

جعفری گفت: نصب دینام، نصب شیر، تعمیر پمپ و جوشکاری منبع نیز از دیگر اقداماتی است که به منظور بهبود کیفیت و کمیت آب شرب این دو روستاه طی یک ماه گذشته انجام شده است

اوافزود: در یک ماه گذشته و در سطح این دو روستاه تعداد ۱۵ انشعاب غیر مجاز جمع‌آوری شده است.

رئیس اداره آب وفاضلاب آسارا گفت: واحد امور مشترکین به صوررت مستمر و مداوم و با رعایت قوانین و مقررات  به منظور تشکیل پرونده برای مشترکین غیر مجاز و جمع‌آوری آن‌ها اقدام کرده و در صورت لزوم توسط مراجع قضایی و با همکاری مامورین نیروی انتظامی اخطاریه صادر می‌کند.

انتهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.