مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای بالغ بر ۳۰ کیلومتر طرح ابرار در تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در سفر دو روزه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و هیات همراه به شهرستان‌های شاهین دژ و تکاب آخرین وضعیت راه‌های روستایی این دو شهرستان در جهت محرومیت زدایی به همراه نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

 در نخستین روز از این بازدید راه‌های روستایی عثمان اولن، اوزان سفلی، قینرجه، کرد کندی، هولاسو، قازانلو و صفاخانه شهرستان شاهین دژ مورد بازدید قرار گرفته و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اینان در جریان وضعیت راه‌های روستایی و مطالبات مردم این روستا‌ها قرار گرفت.

 ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این بازدید ضمن اشاره به آسفالت ۳۷ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی شهرستان شاهین دژ در قالب طرح ابرار از جمله تکمیل راه روستایی قازانلو - حاجی آباد به طول ۱۱ کیلومتر، تکمیل زیر سازی و تثبیت راه روستایی کرد کندی به طول ۱۳ کیلومتر افزود: با همت و تلاش راهداران راه دسترسی مناسبی با اولویت تعداد خانوار بیشتر برای روستاییان شهرستان شاهین دژ فراهم خواهد شد که بر اساس آن برخی روستا‌ها در قالب طرح ابرار آسفالت و برخی روستا‌ها تسطیح و رگلاژ خواهند شد.

در روز دوم این بازدید نیز مردم روستا‌های بلوز، قره عمر، چهار طاق، قره بلاغ، نبی کندی، قزقاپان و درویش رش میزبان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و هیات همراه بودند مه از نزدیک مطالبات و مشکلات راه‌های روستایی این روستا‌ها را بیان نمودند.

 شکری در برنامه روز دوم سفر در شهرستان تکاب همچنین با فرماندار و بخشدار بخش تخت سلیمان این شهرستان دیدار و در خصوص مسایل راهداری و طرح ابرار گفتگو کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در شهرستان تکاب بالغ بر ۳۰ کیلومتر طرح ابرار اجرا خواهد شد که تکمیل راه روستایی کوسه پیری به طول ۲ و نیم کیلومتر، تکمیل راه روستایی گوی آغاج به طول ۵ کیلومتر، تکمیل راه روستایی چهار طاق به طول ۷ کیلومتر از جمله پروژه‌های طرح ابرار این شهرستان است.

گفتنی است نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تکاب و بخشدار بخش تخت سلیمان تکاب در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هر یک بصورت جداگانه ضمن تقدیر از کار‌های انجام شده و در حال انجام بهبود وضعیت راه‌های روستایی منطقه خواستار تسریع هر چه بیشتر و بهتری در جهت محرومیت زدایی و بالا بردن شاخص راه روستایی با تلاش مشترک در جذب اعتبارات لازم شدند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.