توئیت ترامپ به دلیل نقض قوانین کپی‌رایت حذف شد

پست شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در توئیتر، به دلیل نقض قوانین کپی‌رایت از این شبکه اجتماعی حذف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جدیدترین اتفاق رخ داده در دنیای فناوری، توئیتر با استناد به یک شکایت در مورد قانون کپی‌رایت، ویدئویی که دونالد ترامپ روز شنبه در صفحه خود بازنشر کرده بود را غیرفعال کرد؛ این پست حاوی ویدئویی به سبک مناظرات انتخاباتی آمریکا بود.

این ویدئو که حاوی موسیقی از یک گروه بسیار معروف آمریکایی بود پس از بازنشر در صفحه توئیتری ترامپ در روز شنبه، با پیام "این پست به دلیل شکایت صاحب اثر و با استناد به قانون کپی‌رایت حذف شده است" غیرفعال شد.

ترامپ شنبه این ویدئو را از حساب کاربری دن اسکاوینو، مدیر رسانه‌های اجتماعی کاخ سفید، بازنشر کرده بود. البته باید به این مسئله اشاره کرد که کاخ سفید بلافاصله به این مسئله پاسخ نداد. اما شاید ترامپ هیچوقت فکر نمی‌کرد بار دیگر توئیتر در مقابل او بایستد و پست‌های منتشر شده در صفحه‌اش را حذف کند. آنطور که به نظر می‌رسد، جدال میان ترامپ و توئیتر پایانی نداشته و تا زمانی که این فرد رئیس جمهور آمریکا است ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


.

توئیتر پست‌های ترامپ را به چالش می‌کشد

توئیتر از ماه مه شروع به چالش کشیدن توئیت‌های منتشر شده توسط ترامپ کرد و از آن موقع تاکنون بار‌ها پست‌های صفحه شخصی او را حذف کرده یا کنار آن‌ها علامت "غیرقابل استناد" قرار داده است. البته ترامپ نیز عقب‌نشینی نکرده و بار‌ها این شبکه اجتماعی را تهدید به غیرفعال‌سازی کرده که با جواب قاطع مسئولان توئیتر روبه‌رو شده است. از لحاظ قانونی تا زمانی که توئیتر کار اشتباهی و خلاف خط مشی خود انجام نداده، کسی نمی‌تواند آن را غیرفعال کند.

مسئولان توئیتر در یکی از اقدامات خود عکسی که ترامپ در روز ۳۰ ژوئن منتشر کرده بود، به دلیل شکایت عکاس نیویورک‌تایمز، از صفحه این فرد حذف کردند. یک بار دیگر نیز هنگامی که ترامپ با انتشار توئیتی گفته بود مقامات مینیاپولیس در پاسخ به اعتراضات در مورد مرگ جورج فلوید سختگیر هستند، مسئولان توئیتر کنار پست او برچسب «glorifying violence / تجلیل از خشونت» را قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نبی ئی نوکر حاج قاسم
۱۱:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۹
خدا لعنت کند ترامپ خبیث را
آخرین اخبار