معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به ضعف استان در حوزه ساخت و ساز مسکن، گفت : لازم است با تلاش بیشتر این حوزه را که از ظرفیت اشتغالزایی خوبی نیز برخوردار است، تقویت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : مسکن و خودرو ۲ صنعت متحرک اقتصادی هستند که می‌توانند در رونق تولید کمک شایانی کنند.

او با بیان اینکه در سیاست گذاری‌های توسعه ساخت و ساز مسکن در استان غفلت کرده ایم، گفت : متاسفانه سیاست منسجم و مشوقی خاص برای این صنعت پرسود وجود ندارد.

حاتمی افزود: در حالی که حدود ۵۰ شهرک مناسب برای ساخت و ساز مسکن در شهر کرمانشاه داریم و سرمایه گذاران نیز تمایل زیادی بخصوص در سال جاری برای حضور در این صخنعت نشان داده اند نتوانسته ایم بهره لازم را ببریم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: متاسفانه در برنامه‌های راه و شهرسازی استان تمایلی به حضور در این صنعت نشان داده نشده است در حالی که می‌توان کار‌های زیادی در این بخش انجام داد و اشتغالزایی خوبی ایجاد کرد.

او با بیان اینکه کرمانشاه برای رفع مشکل بیکاری نیاز به پروژه‌های بزرگ دارد، گفت: یکی از مورادی که می‌تواند بیکاری را در استان کاهش دهد سرمایه گذاری روی صنعت مسکن و ساخت و ساز است.

حاتمی از مدیران بانک‌ها نیز خواست نسبت به پرداخت تسهیلات کرونا به افراد و بنگاه‌های اقتصادی سخت گیری را کنار گذاشته و نهایت همکاری را با آن‌ها به عمل آورند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.