نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود بانک اطلاعاتی شفاف حل مشکلات را با مانع مواجه کرده است.

طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان گفت: وجود بانک اطلاعاتی شفاف راهکار حل خیلی از مشکلات از جمله مسکن ، خودرو و ارز است.

او راه اندازی بانک‌های اطلاعاتی شفاف، تولید و اشتغال، اصلاح نظام بانکی و پولی، عدم وابستگی به پول نفت، مسکن، ازدواج جوانان و فضای مجازی را از اولویت‌های مجلس یازدهم دانست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وحدت رویه عامل مهمی در حل مشکلات است افزود: توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری باعث می‌شود که خیلی از مشکلات کنونی به وجود نیاید.

او گفت: نیروی انسانی و علمی بالا، ظرفیت و پتانسیل‌های طبیعی از جمله تکیه گاه‌های مهمی است که بوسیله آن‌ها می‌توان خیلی از مشکلات را حل کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به توجه جدی مجلس یازدهم به شرکت‌های دانش بنیان هم اشاره کرد وافزود: تشکیل فراکسیون دانش بنیان در مجلس هم یکی از موارد توجه به این حوزه است.

طاهری در خصوص قرارداد همکاری ایران با چین، گفت: افق دولت چین رساندن تبادلات تجاری و اقتصادی با ایران به رقم ۴۰۰ میلیارد دلار است و کشور ما با تقویت رابطه، می‌تواند شاهد منافع بیشتری باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از افزایش تخت‌های بیماران مراقبت‌های ویژه در استان زنجان هم خبر داد.

طاهری با اشاره به تذکر در خصوص ناکارآمدی‌ها در برخی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: پیگیری مسائل و مشکلات مردم و همچنین برخی از امور در استان یکی از وظایف اصلی یک نماینده است، ولی بنده هیچ دخالتی در انتصابات مدیران استان زنجان ندارم.

او جذب سرمایه گذار برای استان را یکی از کار‌های مهم در جهت توسعه استان دانست.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.