شهردار شهر طبس گفت: وقتی در معابر شهر گدایی نمی‌بینیم، یعنی اینکه پیشگیری از معضلات اجتماعی به نحو مطلوب انجام شده است.

در معابر شهر طبس، گدایی پیدا نمی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بهارستانی شهردار شهر طبس، گفت: مردم نجیب طبس نیز همواره پیشقدم در خیر و نیکوکاری هستند و همین خیرخواهی باعث شده جامعه‌ای سالم در شهرستان شاهد باشیم.

امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس افزود: اداره بهزیستی باب گسترش مشکلات اجتماعی را می‌بندد و در واقع موجب اعتدال سلامت جامعه است و نوعی کار پیشگیرانه دارد.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در کنار اهداف بهزیستی و ایجاد شرایط بهتر برای شهروندان است و شورای اسلامی شهر در ۳ سال گذشته با هدف بهتر زیستن مردم شریف حرکت کرده است.

طاهری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر طبس نیز عنوان کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با نگاه فرهنگی، اجتماعی و تکریم انسانی همواره تعالی جامعه را مد نظر قرار داده است و به همین جهت از خدمات بی‌حاشیه بهزیستی شهرستان قدردانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: اجتماع هنوز اطلاع درستی از قوانین پوششی بهزیستی ندارد و می‌طلبد که بهزیستی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اموزشی؛ قوانین حمایتی بویژه قانون‌های پوشش خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند، را ترویج کند.

طاهری عنوان کرد: مردم طبس در بیان مشکلات و مطالبات آرام ، متین و با وقار هستند و اینجا وظیفه مسئولان است که حواسشان به نیاز‌های جامعه باشد و تا لازم نشود مردم برای بیان مشکلات جامعه فریاد بزنند.

همکاری و کمک شورا و شهردار برای احداث مسکن خانواده‌های چند معلولیتی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر طبس اظهار کرد: برای کمک به حوزه معلولین بویژه در احداث مسکن خانواده‌های چند معلولی، شورای اسلامی شهر و شهردار نهایت همکاری را خواهند داشت و هرگز کوتاهی نخواهند کرد.

باقری‌ زاده رئیس کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر طبس عنوان کرد: نگاه شورای پنجم شهر، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

حسین‌پور رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر طبس خواستار توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و تسریع در احداث مسکن خانواده‌های چند معلولی شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.