مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به وجود نزدیک به ۵۰۵ هزار تلفن ثابت فعال در استان، گفت : درآمد ماهانه بیش از ۷۰ درصد تلفن‌های استان کمتر از ۲ هزار تومان است.

وجود نزدیک به ۵۰۵ هزار تلفن ثابت فعال در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسیب قبادیان مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها و توسعه خدمات الکترونیکی در استان، گفت : این حجم از میزان ترافیک را با توجه به شیوع کرونا در کشور در هیچ بحرانی که تقاضای استفاده از سرویس‌های مخابراتی را افزایش می‌دهد، پیش‌بینی نمی‌کردیم.

او گفت : با وجود افزایش ترافیکی سه برابر استفاده مردم از شبکه ملی اطلاعات در این ایام، با توجه به توسعه زیرساخت‌ها طی سال‌های اخیر در این آزمون سربلند بیرون آمدیم.

مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: امروز با این همه ترافیکی که به شبکه تحمیل می‌شود کمتر از ۶۰ درصد ظرفیت را استفاده می‌کنیم و این نشان می‌دهد در این مجموعه اقدامات و ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده که در لایه‌های مختلف دسترسی این ظرفیت را پاسخگو است و ان‌شاءالله با پروژه‌های دیگری که در دست اقدام است به مراتب افزایش خواهد داشت.

او اشاره‌ای به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه استانی اتصال ۳۸۰ روستای کرمانشاه به فیبر نوری داشت و ادامه داد: امیدواریم زیرساخت‌های ۲۵۸ کیلومتر فیبر نوری این پروژه برای اتصال ۳۸۰ روستا و ۶۴ سایت اپراتور‌های مختلف تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل شود.

او گفت: در کنار این، فاز دوم را با همکاری حوزه آی. سی. تی استان و وزارتخانه پیگیری می‌کنیم تا در این فاز هم به همین میزان مصوبه طرح‌های پیشنهادی را بگیریم و استارت آن را بزنیم.

قبادیان ادامه داد: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و از هیچ بودجه‌ای استفاده نمی‌کند تمام هزینه‌هایی ما چه هزینه‌هایی جاری چه هزینه سرمایه از محل درآمد‌هایی است که از فروش سرویس دریافت می‌شود.

او گفت: تا پایان سال ۹۷ نزدیک به ۵۹۸ هزار تلفن ثابت داشتیم که طی سال ۹۸ بیش از ۱۰۰ هزار تلفن ثابت به علت بدهی براساس قانون تخلیه شد.

قبادیان با اشاره به وجود نزدیک به ۵۰۵ هزار تلفن ثابت فعال تا پایان خردادماه امسال در استان، گفت: درآمد ماهانه بیش از ۷۰ درصد تلفن‌های استان کمتر از ۲ هزار تومان است و میانگین درآمد از خط تلفن در استان حدود ۴ هزار و ۸۰۰ تومان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.