سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قول می‌دهم شرایط ایران در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهتر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شرایط باشگاه تراکتور در سفر به تبریز عنوان کرد: از مسئولان تراکتور ممنون هستم که شرایط حضور من در تبریز را مهیا کردند. امکانات این باشگاه را از نزدیک دیدم و همیشه از آمدن به این شهر احساس خوبی دارم. هدفم از سفر به تبریز تماشای بازی تراکتور و سپاهان بود.

او افزود: برای محمدرضا زنوزی و باشگاه تراکتور احترام قائل هستم، زیرا این باشگاه در ایران خیلی مهم است و هواداران پرشماری دارد. از حضور در تبریز لذت می‌برم، زیرا شهر خاصی در ایران است و بعید می‌دانم بتوانم آن را با شهری در کرواسی از لحاظ فرهنگی مقایسه کنم.

تعدادی از باشگاه‌ها در ایران طرفدار ندارند و به همین دلیل ایجاد مسائل انگیزشی در آن‌ها سخت می‌شود

سرمربی کروات تیم ملی در ادامه بیان کرد: شور و حرارت طرفداران تراکتور را می‌توانم با ورزشگاه‌های انگلیس قیاس کنم. به همین دلیل فشار زیادی روی تیم تراکتور از سوی هواداران وجود دارد، اما در فوتبال چنین مسائلی طبیعی است. باشگاه‌هایی که چنین هوادارانی دارند را خیلی دوست دارم. فوتبال با حضور هواداران جذاب است، بنابراین وقتی دربی‌ها را می‌بینم لذت می‌برم، زیرا تماشاگران زیادی در ورزشگاه هستند. تعدادی از باشگاه‌ها در ایران طرفدار ندارند و به همین دلیل ایجاد مسائل انگیزشی در آن‌ها سخت می‌شود. خیلی برای باشگاه مهم است که هوادار پشت آن باشد.

قول می‌دهم شرایط تیم ملی در ادامه بهتر شود

اسکوچیچ در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: وضعیت گروه ما به شکلی است که نمی‌توانم بگویم شرایط خوبی داریم. در این مدت آنالیز زیادی روی تیم ملی ایران انجام داده‌ایم، روزانه ساعات زیادی را کار کردیم تا بهترین وضعیت را پیدا کنیم. می‌خواهیم تیمی داشته باشیم که با انرژی و کیفیت بهتری در زمین حاضر شود. برای ساختن بهترین تیم در این مدت خیلی تلاش کردیم.

او اضافه کرد: ایران کشور خیلی مهمی در آسیا است. باید ایده‌های بزرگی داشته باشیم و نباید به چیز‌های کوچک فکر کنیم. اکنون به انرژی و حمایت نیاز داریم. قول می‌دهم شرایط ایران در بازی‌های آینده بهتر شود.


بیشتر بخوانید


آیکیو به معنای داشتن ارتباطات قوی است

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه گفت: نمی‌توانم درباره تمام بازیکنان صحبت کنم، اما نفراتی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی خیلی وقت است که در تیم ملی حضور دارند. تاکنون با اشکان حرف نزده ام، اما در صحبت‌هایم با حاج صفی و شجاعی متوجه شدم انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند. این نفرات باکیفیت هستند و می‌توانند به تراکتور کمک کنند. به نظرم امکانات تراکتور چیزی کمتر از تیم‌های اروپایی ندارد.

او ادامه داد: در حال حاضر باشگاه‌ها بازیکنان را آموزش می‌دهند و من به عنوان سرمربی تیم ملی باید بهترین نفرات را گزینش کنم. باشگاه یک سال، اما من یک ماه بازیکن را در اختیار دارم، به همین دلیل شناخت مربی باشگاهی از بازیکنان نسبت به سرمربی تیم ملی بیشتر است.

همه منتظر صعود تیم ملی به جام جهانی هستند، اما من از خودم توقع بیشتری دارم

اسکوچیچ در مورد احتمال صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: هرگز مباحث کوچک را در نظر نمی‌گیرم و به دنبال مسائل بزرگ هستم. انتظار همه این است که تیم ملی به جام جهانی برود، اما من از خودم توقع بیشتری دارم. فوتبال برای مردم ایران مهم است به همین دلیل احساس مسئولیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار