به دنبال آتش گرفتن یک اتوبوس در ترمینال شماره چهار فرودگاه پاریس، تمامی مسافران این ترمینال تخلیه شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دویچه وله، ساعاتی پیش یک اتوبوس در خارج از ترمینال شماره چهار فرودگاه اُرلی پاریس دچار حریق شد که به دنبال این حادثه، تمامی افراد حاضر در ساختمان این ترمینال تخلیه شدند.

روزنامه «لو پاریزین» فرانسه با گزارش این خبر نوشت این حادثه سبب ترس و وحشت افراد بسیاری شد که از مشاهده خروج دود غلیظ سیاه رنگ از پنجره‌های این اتوبوس می‌گفتند.

تصاویر و ویدئو‌هایی که از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد صد‌ها مسافر در حالی که برای انجام پرواز‌های خود از در ورودی این ترمینال در حال وارد شدن هستند، ناگهان با دود و شلعه‌های آتشی که از یک اتوبوس به هوا بلند می‌شود، مواجه می گردند.

به نوشته رسانه‌های فرانسوی، این ترمینال پس از بلند شدن شعله‌های آتش به هوا به طور کامل از حضور مسافران و کارکنان تخلیه شد. راننده این اتوبوس که مسافران را از پاریس به این فرودگاه حمل می‌کرد، به محض احساس بوی دود در ساعت ۸:۴۵ صبح به وقت محلی به طور اضطراری در مقابل در ترمینال شماره چهار توقف ‌کرد.

یکی از شاهدان عینی در خصوص این انفجار گفت صدای سه انفجار به گوش رسید. او گفت «ابتدا ما دیدیم که از اتوبوس دود بلند می‌شود و فکر کردیم یک آتش سوزی کوچک است؛ اما ناگهان شعله‌های آتش از زیر اتوبوس زبانه کشید. ما کمک کردیم مسافران از پنجره‌های اتوبوس خارج شوند. سپس یک انفجار رخ داد. بعد پنجره‌های اتوبوس شروع به شکستن کردند و انفجار دوم و سوم نیز به وقوع پیوست.»

بنا بر اعلام مقامات فرودگاه، در زمان حادثه حدود ۳۰۰ مسافر در بیرون از فرودگاه و در مجاورت این اتوبوس قرار داشتند. حدود ۳۰ آتش نشان برای مهار این آتش سوزی به محل اعزام شدند و حدود ساعت ۱۰:۳۴ دقیقه صبح اوضاع فرودگاه به حالت عادی برگشت.

گفتنی است امروز در فرانسه یک حادثه آتش سوزی دیگر نیز در کلیسای جامع نانت رخ داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار