دکتر "محمد حسین بحرینی طوسی" با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس شورای کلان منطقه ۹ کشور منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سعید نمکی در حکمی سید محمدحسین بحرینی طوسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد را برای مدت دو سال به عنوان رئیس شورای کلان منطقه ۹ کشور منصوب کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این حکم آورده است؛ انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت فعالانه روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی این منطقه، زمینه تحقق اهداف تعیین شده، مبتنی بر ایجاد فرصت‌های برابر، توزیع عادلانه منابع، استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه‌ای، تمرکز زدایی و انتقال اختیارات و قدرت تصمیم‌گیری، مشارکت دانشگاه‌ها در برنامه‌های ملی و فرا استانی و نیز هماهنگی در سطح کلان منطقه برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و عملیاتی را فراهم نمایید.

دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و زیر مجموعه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نظر انجام ماموریت‌های محوله در حوزه آموزش سلامت به ۱۰ کلان منطقه تقسیم شده‌اند.

کلان منطقه ۹ کشور دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی متشکل از دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، تربت‌حیدریه، گناباد، سبزوار، نیشابور، تربت‌جام، بجنورد و بیرجند را زیرپوشش دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.