امام گفت: آماده سازی یک رام قطار ملی داخلی می‌تواند یک طلیعه خوبی برای بالا بردن عمر قطار‌ها به ۵۰ سال باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در آیین بهره‌برداری از دو رام قطار که امروز (شنبه ۲۸ تیرماه) برگزار شد، گفت: این مراسم در پایانه فتح آباد در حال انجام است و‌ همان گونه که اشاره شد قرارداد تأمین ۱۰ رام قطار آلومینیومی را داشتیم که با گشایش اعتبار قرار بود قطعات آن از خارج از کشور وارد شود که با پیگیری‌ها انجام شده ۸۵ درصد قطعات در مهر و آبان ترخیص شدند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: از نیمه دوم سال ۹۷ که قطعات وارد کشور شد، همکاران من کار مونتاژ را انجام دادند و امروز شاهد بهره برداری از ۲ رام قطار هستیم و این ۲ رام قطار در خطوط ۶ و ۷ مترو به کار گرفته می‌شوند.

امام ادامه داد: آماده سازی یک رام قطار ملی داخلی می‌تواند طلیعه خوبی برای بالا بردن عمر قطار‌ها به ۵۰ سال باشد و باید گفت ساخت این قطار‌ها از تلاش‌های شبانه روز کارگران شرکت مترو است.

او بیان کرد: باید به این نکته اشاره کنم قرارداد ساخت ۱۰۵ واگن با شرکت واگن سازی تهران در حال انجام است و امیدوارم تا ماه آینده این قرارداد نهایی شود و تا سال آینده تولیدات را تحویل بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار