فرهمندپور گفت: از گردشگران می‌خواهیم در ۳ روز تعطیلات پیش رو به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: ۳ روز در استان خوزستان تعطیل اعلام شد و ما از گردشگران می‌خواهیم به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به این شهرستان سفر نکنند.

او با اشاره به افزایش دمای هوا و استفاده از سیستم‌های خنک کننده در استان بیان داشت: صرفه جویی در مصرف برق از سوی شهروندان شد بسیار حائز اهمیت است و محدودیت‌های سفر به تفرجگاه‌ها را در تعطیلات پیش‌رو خواهیم داشت و انتظار می‌رود گردشگران این تعطیلات را فرصتی برای تفریح ندانند و از گردش خود در این ایام صرفنظر کنند.

فرهمند پور افزود: مالکان برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه از اجاره دادن باغ‌ویلا‌های خود به گردشگران خودداری کنند و افرادی که خطر استفاده از باغ‌ویلا و حضور در تجمعات را در شرایط شیوع کرونا به جان می‌خرند، در صورت ابتلا نسبت به نبود تخت خالی و دیگر موارد معترض می‌شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: با وجود اعلام قبلی مبنی بر ممنوعیت ورود گردشگران از روز چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته، ولی شاهد حضور گردشگران در برخی بوستان‌های ساحلی شهرستان بودیم که برخورد‌های لازم با این افراد صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.