رئیس جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی اردبیل:

تمام مراکز اقامتی و آب درمانی‌های سرعین باز است

رئیس جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: تمام مراکز اقامتی، هتل‌ها و آب درمانی‌های سرعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر بذری، رئیس جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل ضمن تکذیب اخبار درج شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: تمام مراکز اقامتی، هتل‌ها و آب درمانی‌های سرعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده ارایه خدمات به گردشگران و مردم است.

او بیان کرد: در حال حاضر تمام مراکز اقامتی، هتل‌ها و آب درمانی‌های سرعین باز بوده و تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی مورد نیاز در مراکز اقامتی، ضدعفونی و رعایت فاصله زمانی و اجتماعی در ارائه خدمات انجام می‌شود و این مراکز هر روز ضدعفونی شده و تمام پرسنل مراکز مکلف به پوشیدن ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند.

رئیس جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل از تشدید نظارت بر هتل‌ها و مراکز اقامتی و آب درمانی‌ها خبر داد و افزود: با مراکزی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد و حتی مراکز متخلف پلمب می‌شود.

بذری سلامت مردم و گردشگران را خط قرمز فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل عنوان کرد و گفت: تمام خدمات مراکز اقامتی، هتل‌ها و آب درمانی‌ها با الزامات و پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

او همچنین از ارئه تخفیفات ۵۰ درصدی مراکز اقامتی استان اردبیل برای استفاده از خدمات هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل برای گردشگران داخلی خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.