تیم آلومینیوم سازی اراک شامگاه امشب میزبان آرمان گهر سیرجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته سی ام لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم آلومینیوم سازی اراک نماینده استان مرکزی به مصاف آرمان گهر سیرجان می‌رود.

آلومینیوم اراک ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه امروز شنبه ۲۸ تیرماه در ورزشگاه ۵ هزار نفری امام خمینی اراک میزبان آرمان گهر است.

آلومینیوم اراک با ۵۱ امتیاز همچنان در رده دوم جدول مسابقات بعد از مس رفسنجان قرار دارد و با کسب ۳ امتیاز همچنان شانس صعود به لیگ برتر را خواهد داشت.

آلومینیوم اراک هفته پیش در اسلامشهر تهران ۲ بر ۱ یک به تیم هوادار تهران باخت تا با همان ۵۱ امتیاز قبلی در رده دوم جدول باقی بماند.

شب نشینی خوشه طلایی‌ها در ارومیه

تیم خوشه طلایی ساوه دیگر نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک فوتبال هم که در رده چهارم جدول است از ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه امروز شنبه در ارومیه میهمان نود است و در صورت کسب ۳ امتیاز بازی می‌تواند در هفته‌های باقیمانده به افزایش رتبه و رسیدن به لگ برتر امیدوار باشد.

تیم خوشه طلایی ساوه هفته گذشته در ورزشگاه شهید چمران این شهر میزبان بادران تهران بود و علیرغم برخورداری از امتیاز میزبانی در اولین دیدار خود پس از تعطیلات کرونایی ۳بر ۲ نتیجه را از دست داد.

خوشه طلایی ساوه با یک امتیاز کمتر از مس کرمان و ۴۹ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.