رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه امروز وزش باد در برخی مناطق کرمان پیش بینی می شود، گفت: از فردا شدت وزش باد بیشتر می‌شود و احتمال وقوع طوفان شن و خاک وجود دارد.

حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز افزایش ابر، وزش باد در برخی مناطق و از فردا وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک و طوفان در مناطق شرق، شمالی و برخی مناطق جنوبی پیش بینی می‌شود.

او افزود: در شهرستان‌های فهرج و ریگان و شهر زهکلوت، شدت وزش باد بیشتر است و احتمال وقوع طوفان شن و خاک دور از انتظار نیست.

حبیبی با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در شرق، شمال و برخی از مناطق جنوبی را داریم، بیان کرد: احتمال اختلال در تردد راه‌های موصلاتی این مناطق وجود دارد.

او اظهار کرد: وزش باد شدید در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان پدیده غالب است.

حبیبی گفت: در حالی که عنبرآباد در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۶ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته، لاله زار با ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۰ درجه‌ سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار