رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: شاید به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت های لیگ لغو شود اما ما اقدامات لازم را برای حضور در این مسابقات انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم صبانور نماینده استان کردستان در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور خواهد بود.

بر همین اساس جمشید خیرآبادی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی امید درباره حضورش در رقابت های لیگ کشور اظهار داشت: حقیقت امر اینکه مسئولان استان کردستان دوست داشتند اگر قرار است تیمی از این استان در رقابت های لیگ حضور داشته باشد هدایت آن به عهده من باشد.

وی با بیان اینکه تجربه حضور و قهرمانی با تیم پتروشیمی را در لیگ داشته است تصریح کرد: البته با شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا باید اول ببینیم رقابت های لیگ برگزار می شود یا خیر، هر چند ما برای حضور در این مسابقات اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری لیگ تیمی را ارنج خواهیم کرد که با قدرت راهی دیدار فینال شود و نماینده شایسته ای برای کشتی کردستان باشد.

گفتنی است پیش از این قرار بود مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور از ابتدای مرداد ماه آغاز شود اما با اوج گیری دوباره ویروس کرونا شروع این رقابت ها به تعویق افتاد.


بیشتر بخوانید: در آمد بیش از ۳۸ میلیاردیِ فدراسیون کشتی در سال گذشته


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار