فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به اجرای چند طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای تیرماه گفت: در همین راستا ۴۲ سارق، قاچاقچی، خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر با تلاش پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   سرهنگ غضبان احمدی فرد فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت: از مجموع افراد دستگیر شده ۲۲ نفر آن‌ها سارق، ۱۷ نفر خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر و ۳ نفر قاچاقچی بوده اند.

او  همچنین از کشف ۳۶ فقره انواع سرقت، حدود ۲ کیلوگرم مواد مخدر و ۷ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و گفت: ۸ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز نیز جمع آوری شد.

سرهنگ احمدی فرد در پایان از توقیف ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۵۲ دستگاه خودرو متخلف و انتقال آن‌ها به پارکینگ خبر داد.


کشف احشام قاچاق در جوانرود


فرمانده انتظامی جوانرود گفت: با تلاش ماموران پلیس ۵ راس گوساله قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.
 سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس در خصوص اینکه یک دستگاه وانت نیسان در حال بارگیری احشام برای قاچاق آنهاست رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و حضور در محل موفق به کشف ۵ راس گوساله قاچاق که طبق نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال قیمت داشت، شدند.
سرهنگ مبارکی در پایان از دستگیری راننده وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

کشف ۱۲ هزار ماسک قاچاق در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ایست و بازرسی در  شهرستان  کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از نتایج اجرای آن کشف ۱۲ هزار عدد ماسک و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی قاچاق بود.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به کشف ۱۰۸ کیلو ذغال، ۲۴۰ لیتر بنزین، ۲ هزار نخ سیگار قاچاق و ۴۰ پاکت توتون قاچاق به همراه ۱۰۰ متر سیم برق سرقتی اشاره کرد.

او ادامه داد: ارزش مجموع کشفیات صورت گرفته طبق نظر کارشناسان به حدود ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.
سرهنگ براری همچنین از کشف ۴۰ فقره چک پول تقلبی به ارزش ۲۰ میلیون ریال در راستای اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: در این طرح همچنین ۸ نفر دستگیر و ۵ خودرو نیز توقیف شد.

 

کشف ۴۶ فقره سرقت منزل و مغازه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه


رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند سرقت ۴ نفره در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت:
 سرهنگ پرویز نظری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر دستگیر کردند.
سرهنگ نظری افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴۶ فقره سرقت منزل و مغازه در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک مالخر که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کرد خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
او در پایان از کشف بخش زیادی از اموال مسروقه خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی افراد مالباخته ادامه دارد.

 

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور


 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.
 سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یکدستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از این کامیون، ۱۰۹ هزار نخ سیگار و یک دستگاه موتورسیکلت هیوندا قاچاق به همراه ۲۲۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز کشف شد.
سرهنگ سلمانی ارزش محموله‌های کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال ذکر کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از دستگیری ۳ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 

انهدام باند سرقت در سنقروکلیایی/کشف ۳۹۰ عدد باطری سرقتی خودرو

 


فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند سرقت در شهرستان سنقروکلیایی و کشف ۳۹۰ عدد باطری سرقتی خودرو با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از سرقت‌های مکرر باطری خودروی شهروندان سنقروکلیایی، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
اوادامه داد: در همین راستا کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت‌های خود موفق به شناسایی اعضای یک باند سرقت ۳ نفره شدند.
سردار جاویدان ادامه داد: کاراگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ عضو باند را دستگیر و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم از مخفیگاه آن‌ها اقدام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در این بازرسی ۳۹۰ عدد باطری سرقتی مربوط به انواع خودرو‌های سبک و سنگین که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به حدود ۳ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.
اوهمچنین از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم و سیر مراحل قانونی خبر داد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.