جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره رویارویی این تیم و پرسپولیس تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان پیش از بازی با پرسپولیس گفت: دیدار با پرسپولیس، بازی سختی خواهد بود. این تیم چند هفته در صدر جدول بوده و به قهرمانی نزدیک است.

نکونام: در شرایط نابرابر به مصاف پرسپولیس می‌رویم

نکونام افزود: شرایط تیم ما خوب نیست. پس از بازی با ماشین سازی مشکلات زیادی داشتیم. بسیاری از بازیکنان ما پاسخ تست کرونا مثبت داشتند. چهارشنبه با حداقل نفرات تیم بزرگسالان به تهران آمدیم.

سرمربی سرخپوشان اهوازی ادامه داد: با احتساب پنج یا ۶ نفر از بازیکنان تیم جوانان، جمعا با هجده نفر به تهران سفر کردیم. چند نفر از بازیکنان ما تست منفی داشتند، اما ۲ هفته بازی نکرده اند و بدنشان ضعیف شده است. از حدود نوزده یا بیست نفر، حدودا پنج نفر کسانی هستند که به تازگی از بیماری رهایی پیدا کرده اند. آنها تمرینی نداشته اند و قطعا ما هم از آن‌ها در بازی فردا استفاده نخواهیم کرد.

جواد نکونام تصریح کرد: بازیکنانی که در این ۲ هفته تمرین کردند مشکلی ندارند، چالش تیم بازیکنانی هستند که در این ۲ هفته تمرین نکرده اند. چرا که این بازیکنان حتی تمرین انفرادی هم نداشته اند. شرایط تیمی ما خوب نیست. متاسفانه با وجود شرایط خوبی که داشتیم، ویروس کرونا بزرگترین ضربه را به تیم من و بازیکنانم زد. به این ترتیب تیم ما از شرایط خوب خود فاصله گرفت. بسیار ناراحت و متاسف هستم. در بهترین شرایط ممکن این اتفاق برای تیم ما افتاد و بازیکنان کلیدی تیم را از دست دادیم. با توجه به اینکه اهواز یکی از نقاط قرمز کشور است، حدودا ۲۶ نفر از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شدند. با از دست دادن ۲ بازی گذشته، تیم از شرایط مسابقه دور شده است. در حال حاضر هم با تیم پرسپولیس بازی داریم که در صدر جدول است. در عین حال در این بازی با بازیکنانی حاضر می شویم که برای اولین بار با تیم بزرگسالان به اردو آمده اند و می‌خواهند استادیوم آزادی را ببینند. لیگ جوانان و امید هم تعطیل بوده و بازیکنان جوان تمرینی نداشته اند، در نتیجه شرایط کاملا نابرابری داریم.

نکونام اضافه کرد: درباره زمان ۲ بازی معوقه، با ما صحبتی نشده است، اگر تیم ما آماده باشد و مبتلا به کرونا نداشته باشیم، برای بازی مشکلی نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار