رئیس روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب قم در رابطه با لغو غیرمنتظره آزمون سراسری زبان و عربی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،جعفر فخر آذر ، رئیس روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب قم در خصوص لغو غیرمنتظره آزمون سراسری تافل انگلیسی و جامع عربی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: ما از دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا استان قم به دلیل اعلام دیر به هنگام لغو این آزمون گله‌مند هستیم.

بیشتر بخوانید؛ آزمون زبان دانشگاه ادیان و مذاهب قم غیرمنتظره لغو شد

او ادامه داد: دانشگاه ادیان و مذاهب با ستاد مقابله با کرونا در استان قم کاملا هماهنگ بوده است و طبق پروتکل‌های بهداشتی شرایط را برای برگزاری این آزمون فراهم کرد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب اضافه کرد: دقایق پایانی دیشب دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با مسئولان دانشگاه ادیان و مذاهب تماس گرفت و نسبت به برگزاری این آزمون هشدار شدید الحنی داد.

فخر آذر افزود: باوجود این که ستاد مقابله با کرونا در استان قم نسبت به برگزاری آزمون منع کرد، اما حتی یک مامور و یا بازرس را برای بررسی شرایط میدانی و رعایت کامل  پروتکل‌های بهداشتی به دانشگاه ادیان و مذاهب نفرستادند.

او تصریح کرد: منع برگزاری آزمون در دانشگاه ادیان و مذاهب در حالی انجام‌گرفته است که در چند روز پیش دانشگاه "باقرالعلوم" و یک دانشگاه دیگر قم آزمون‌های مشابهی را با حضور پرشمار دانشجویان به‌صورت حضوری انجام دادند.

فخر آذر گفت: برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هر کلاس دانشگاه پیش‌بینی استقرار ۶ صندلی برای پایبندی به اصول فاصله‌گذاری اجتماعی شده بود.

او اظهار کرد: منع برگزاری آزمون در دانشگاه ادیان در حالی انجام شد که تمام مراکز دینی، تجاری، تفریحی و ... در قم باز بوده و از حضور مردم در این مراکز جلوگیری نمی‌شود در حالی که بخشی از درآمد‌های پیش بینی شده دانشگاه از همین طریق تامین می‌شود.

به گفته فخر، تعدادی از دانشجویان و به همراه عده‌ای دیگر با برگزاری آزمون در این زمان مخالف بودند  و چنین مباحثی را به وجود آورده‌اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار