اخبار حوادث امروز بیست و هفتم تیر ماه ۹۹؛

از حریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده آبادان - اهواز تا دستگیری سارقان درب‌های منهول فاضلاب

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هفتم تیر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هفتم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بدون تلفات جانی

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:ساعت ۱۵:۳۷ امروز  حریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده آبادان -اهواز قبل از ایست بازرسی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله گروه اطفاء و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

حریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده آبادان - اهواز

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه عملیات اطفاء و امداد و نجات را آغاز کردند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان علت حادثه را ترکیدگی لاستیک عقب خودرو و عدم کنترل توسط راننده خودرو عنوان کرد.

انهدام باند سارقان درب‌های منهول فاضلاب در خرمشهر

سرهنگ ترکارانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: بامداد امروز ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی اولیه، باند سارقان درب‌های منهول را شناسایی و طی عملیاتی ۳ نفر از سارقان با هویت معلوم به همراه یک دستگاه خودرو پراید دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودرو سارقان تعداد ۱۱ عدد درب منهول کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر ادامه داد: سارقان در تحقیقات اولیه به بزه خود اعتراف کردند و مشخص شد که دو نفر از سارقان دستگیر شده ساکن ماهشهر و یک نفر ساکن خرمشهر است.

سرقت درب‌های منهول فاضلاب یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی خرمشهر به حساب می‌آید به صورتی که اکنون تعداد بالایی از چاه‌های فاضلاب بدون درب هستند و این باعث به وجود آمدن خطرات فراوانی برای مردم به ویژه کودکان می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.