نماز جمعه این هفته خرمشهر هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته خرمشهر با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام است گفت: این هجمه های سنگین که علیه فقهای شورای نگهبان می شود به این دلیل است که  دشمن ارکان نظام را هدف قرار داده است.

او به بیانات مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: تعریف مقام معظم رهبری از مجلس کنونی وظیفه را بر نمایندگان سنگین تر کرد و نمایندگان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور بردارند.

امام جمعه خرمشهر گرانی بی منطق را از دیگر بیانات مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: این گرانی بی منطق یا مربوط به احتکار، یا فساد و یا عوامل نفوذی است که باید در این زمینه نهضت نظارت در استان خوزستان فعال شود.

حجت الاسلام عادل پور از نماینده شهرستان خواستار تشکیل کمیته نظارت بر قیمت ها شد .

او با اشاره به تعطیلی بعضی از واحد های تولیدی در خرمشهر افزود: متاسفانه افرادی در تهران به دنبال تعطیل کردن این واحدها هستند.

امام جمعه خرمشهر آمار بالای سرقت ها در خرمشهر را نگران کننده اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی تلاش خود را می کند و کشفیات خوبی در این زمینه دارد، ولی برای ریشه کن شدن این معضل باید بسیج در کنار نیروی انتظامی ورود کند.

حجت الاسلام عادل پور درپایان خواستار فعال شدن جایگاه تعطیل شده از سوی شهرداری خرمشهر شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.