آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: مجلس یازدهم ضمن دوری از حاشیه‌ها می‌بایست حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: اقدام مهم و اولویت مجلس یازدهم باید معیشت و حل مشکل گرانی در جامعه باشد و حاشیه سازی، این مجلس را از متن دور می‌کند.

او به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره و بیان کرد: می‌بایست شرایط لازم برای پیوند جوانان تسهیل شود که این مهم قدم راسخ دولت را نیز برای برداشتن موانع می‌طلبد.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه شورای نگهبان نهاد انقلابی که تاکنون اجازه نداده است میراث امام راحل به دست نااهلان بیفتد تصریح کرد: شورای نگهبان در واقع مرزبان دین و اسلام به شمار می‌رود و به‌هیچ‌عنوان نخواهد گذاشت نفوذی‌ها به درون انقلاب راه پیدا کنند.

امام جمعه سمنان ضمن تقدیر از کمک مؤمنانه خیران در شرایط کرونا به نیازمندان در استان سمنان افزود: قطعاً رفع بیماری ویروسی کرونا مشارکت جدی مردم را نیز می‌طلبد لذا از شهروندان انتظار می‌رود ماسک زدن را فراموش نکنند و همچنان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند.

او با اشاره به کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان امسال تصریح کرد: شهروندان این اقدام ارزشمند را ادامه دهند و در عید قربان سبدهای کالا را به منظور کمک به اقشار آسیب دیده جامعه تهیه و توزیع کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.